Tip od Seoinfluencer.cz: Dokonalé SEO jako kombinace textu, obrázků a videí v obsahu

Internet je bojiště – jako tvůrci obsahu a obsahového marketingu na něm bojujeme o pozornost surfujících lidí.

Jak ji získat?

Klíčem nejsou jen chytlavé nadpisy, clickbait nebo křiklavé grafiky.

Jednou z nejfunkčnějších taktik je multimediální obsah.

Co to je?

Jednoduše kombinace textu, grafik, fotek, ilustrací či videí sestavená tak, aby se vše vzájemně doplňovalo a vytvářelo zajímavý a smysluplný celek.

Jak takovou kombinaci sestavit?

Pojďme si to rozebrat:

Text: základní kámen vašeho obsahu

Text je potřeba pro předání informací a v jasném a strukturovaném formátu. Důkladně zpracovaný textový obsah je důležitý pro poskytnutí detailního kontextu a hlubšího porozumění. Pro udržení pozornosti čtenáře je ale dobré ho doplnit o multimédia.

TIP: Text dělte na kratší úseky a odstavce, používejte seznamy a nadpisy. Čím lepší organizace publikace PR článku, tím vyšší pozornost.

Obrázky: vizuální oživení

Podpořte své sdělení vhodně vybranými obrázky, modelujte vizuální představy, které má čtenář při čtení vašeho obsahu a zaujměte jeho pozornost.

Obrázky volte kvalitní a relevantní.

Videa: pohyb a osobní zážitek

Využitím videí můžete demonstrovat produkty, představit tým, nebo sdílet příběhy zákazníků osobnější formou. Dejte vašim sledujícím možnost vás vidět a udělat si k vám bližší vztah.

Zároveň video dává možnost využití body-language, kterým můžete opět podpořit své sdělení a zajistit si, aby čtenářům utkvělo v hlavě.

Synergie všech prvků

Kombinace textu, obrázků a videí může tvořit silnou synergetickou sílu.

Představte si PR článek, který začíná informativním textem, doplněným nápaditými obrázky, které vizualizují uvedené informace.

Když se čtenář dostane k videu, má možnost prožít daný koncept nejen vizuálně, ale i zvukově.

Taková kombinace propojuje smysly a tím zvyšuje šance, že si čtenáři zapamatují vaše sdělení a porozumí mu.

A když takový článek nasdílíte na větší renomované weby, dostane se vám tolik pozornosti, že nebudete vědět, co sní – s tím vám pomůže služba www.seoinfluencer.cz pro profesionály a marketéry.